REGULAMIN SERWISU B2B SAT

REGULAMIN SERWISU B2B SAT

1. DEFINICJE

1.1. Użyte w Regulaminie terminy oznaczają:

a. Dostawa – oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedającego, za pośrednictwem Przewoźnika, Produktów określonych w Zamówieniu,
b. Dzień roboczy – każdy dzień przypadający od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce,
c. Godzina robocza – godzina zegarowa przypadająca w Dni Robocze między godziną 9:00 -17:00,
d. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia,
e. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017, poz. 459, ze zm.),
f. Konto Klienta – oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedającego, za pośrednictwem którego Klient może zamawiać Produkty,
g. Produkty – rzecz lub rzeczy ruchome, które Klient może Zamówić za pośrednictwem Serwisu, znajdujące się w aktualnej ofercie Sprzedającego,
h. Przewoźnik – oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedający w zakresie dokonywania Dostawy Produktów, tj.:
– General Logistics Systems Poland sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowie (GLS),
– FedEx Express Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
i. Rozporządzenie – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
j. Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną, sporządzony w oparciu o art. 8 ustawy o z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r., poz. 1030),
k. Rejestracja – proces polegający na zarejestrowaniu Klienta w Serwisie, opisany szczegółowo w pkt. 4 Regulaminu, wymagany dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Serwisu; poprzez Rejestrację dochodzi do zawarcia umowy prowadzenia Konta Klienta pomiędzy Klientem a Sprzedającym,
l. Serwis – ogół funkcjonalności udostępnionych przez Sprzedającego pod adresem www.b2b.SAT.poznan.pl, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produktach i ich dostępności oraz kupić Produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Sprzedającego,
m. Sprzedający – SAT sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Grochowska 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000633957, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł, NIP: 7792446406, REGON: 365284658, nr tel.618655050, e-mail: b2b@sat.poznan.pl, strona internetowa: www.b2b.sat.poznan.pl,
n. Strona – zarówno Sprzedający jak i Klient, łącznie zwani „Stronami”,
o. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawierana pomiędzy Sprzedającym a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, za pośrednictwem Serwisu,
p. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zawierające ofertę kupna, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Serwisu, określające rodzaj i liczbę Produktów wraz z cenami oraz treści przewidziane w pkt 5.4. Regulaminu.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa ogólne warunki i zasady współpracy Stron, w tym w szczególności sposób sprzedaży prowadzonej przez Sprzedającego za pośrednictwem Serwisu, jak również określa ogólne zasady i warunki świadczenia przez Sprzedającego usługi elektronicznej prowadzenia Konta Klienta.
2. Przed rozpoczęciem współpracy i zawarciem umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta, w ramach którego Klient może zamawiać Produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Sprzedającego, Sprzedający dostarczył Klientowi a Klient zapoznał się z treścią Regulaminu, który stanowi integralną część umowy świadczenia usług prowadzenia Konta Klienta i Umowy sprzedaży.
3. Serwis jest platformą teleinformatyczną (systemem informacji i zdalnego wyboru oraz zakupu Produktów).
4. Klient za pośrednictwem Serwisu może złożyć Zamówienie będące ofertą kupna na wybrane Produkty i w konsekwencji zawrzeć Umowę sprzedaży Produktów na odległość; Umowa sprzedaży Produktów zostanie zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w treści pkt. 5.5 Regulaminu.
5. Klient jest zobowiązany w szczególności do:
a. zapoznania się z Regulaminem po jego otrzymaniu w wiadomości mailowej, o której mowa w pkt. 4.5,
b. przestrzegania postanowień Regulaminu,
c. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób niezakłócający funkcjonowania Serwisu, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
d. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Serwisie niezamówionej informacji handlowej, podejmowania czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta,
e. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami,
f. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa,
g. korzystania z usług oferowanych przez Sprzedającego w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sprzedającego, z poszanowaniem ich dóbr osobistych (w tym prawa do prywatności) i wszelkich przysługujących im praw,
h. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Serwisu, chronionych prawem autorskim przysługującym Sprzedającemu lub osobom trzecim, jedynie w zakresie własnego użytku osobistego; wykorzystywanie treści w innym zakresie jest dopuszczalne wyłącznie na podstawie wyraźnej zgody udzielonej przez uprawnioną osobę.
6. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach usług świadczonych za pośrednictwem Serwisu, w szczególności prawa autorskie, nazwa Serwisu (znak towarowy), wchodzące w jego skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedającemu lub podmiotom, z którymi Sprzedający zawarł stosowne umowy.
7. Klient otrzymuje Regulamin:
a. w automatycznej wiadomości mailowej, o której mowa w pkt. 4.5. Regulaminu podczas procesu Rejestracji Konta Klienta,
b. Klient może również uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie oraz nieodpłatnie za pośrednictwem odesłania internetowego (tj. linku) zamieszczonego w Serwisie, jak również pobrać, sporządzić jego wydruk, a także na każde żądanie Klienta Regulamin może być mu dostarczany drogą elektroniczną bez dodatkowych opłat.
8. Informacje o Produktach podane w Serwisie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, nie stanowią oferty sprzedaży, lecz traktowane są wyłącznie jako zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego, tj. złożenia oferty kupna.

3. WARUNKI TECHNICZNE

1. Korzystanie z Serwisu możliwe jest, o ile system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient spełnia następujące, minimalne wymagania techniczne: zastosowanie aktualnych wersji przeglądarek: Mozilla Firefox, Chrome, Opera lub Internet Explorer 11. z włączoną obsługą apletów Javy, JavaScript, Adobe Flash Player i Cookies.
2. Jeżeli wymagania techniczne przeglądarki Klienta nie zostaną spełnione, Sprzedający poinformuje o tym Klienta odrębnym komunikatem po wejściu na stronę internetową Serwisu, jednocześnie informując o konieczności zainstalowania odpowiedniej przeglądarki lub jej aktualizacji.
3. W celu złożenia Zamówienia za pośrednictwem Serwisu oraz w celu korzystania z usług dostępnych w Serwisie, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. Do szczególnych zagrożeń związanych z korzystaniem przez Klientów z usług Serwisu należy korzystanie z nich bez stosowania zabezpieczeń opisanych w dokumentacji przeglądarki internetowej komputera Klienta. Dotyczy to w szczególności mechanizmów rozszerzających możliwości przeglądarek o funkcje wykraczające poza standard HTML. W przypadku nieprawidłowej konfiguracji zabezpieczeń przeglądarki istnieje też możliwość przechwycenia danych przesyłanych z i do serwera WWW.
5. Ponadto korzystanie z usług świadczonych poprzez sieć WWW wymaga udostępnienia podstawowych informacji o komputerze Klienta, takich jak: adres IP, domena, adres poprzednio odwiedzanej strony internetowej (strony, z której Klient połączył się z danym Serwisem wybierając odpowiedni odsyłacz), używana przez Klienta przeglądarka oraz system operacyjny itp.

4. KONTO KLIENTA

1. Klient uzyskuje dostęp do Konta Klienta po Rejestracji.
2. Rejestracja jest konieczna do złożenia Zamówienia za pośrednictwem Serwisu.
3. W ramach Rejestracji, Sprzedający, drogą telefoniczną lub mailową, pozyskuje od Klienta dane niezbędne do zarejestrowania Klienta w Serwisie i utworzenia dla niego Konta Klienta, tj.: firmę, adres e-mail, adres do wysyłki oraz dane niezbędne do wystawienia faktury VAT, jednocześnie informując Klienta o treści klauzuli informacyjnej wskazanej w pkt 13 poniżej.
4. Sprzedający, za wyraźną zgodą Klienta, wprowadza do Serwisu dane, o których mowa w pkt. 3 powyżej.
5. W celu zarejestrowania Konta Klienta w Serwisie, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany Sprzedającemu, wiadomość mailową wraz z Regulaminem, w treści której zawarty jest link odsyłający z informacją, iż kliknięcie w link spowoduje przekierowanie Klienta na stronę internetową Serwisu, za pośrednictwem której, będzie miał możliwość kontunuowania Rejestracji Konta Klienta.
6. Poprzez kliknięcie w link o którym mowa w pkt. 5 powyżej, Klient wyraża zgodę na otrzymanie powiadomień związanych z realizacją Rejestracji na podany przez siebie adres e-mail.
7. Ustanowienie indywidulanego hasła w Serwisie:
a. kliknięcie przez Klienta w link, o którym mowa w pkt 5. powyżej, powoduje przekierowanie Klienta do Serwisu;
b. w oznaczonym do tego polu w Serwisie, Klient zobowiązany jest podać adres swojej poczty elektronicznej w celu ustanowienia indywidualnego hasła do Serwisu i kontynuowania procesu Rejestracji;
c. następnie, na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, wysyłana jest wiadomość mailowa zawierająca link przekierowujący do strony internetowej Serwisu, gdzie Klient ma możliwość utworzenia indywidulanego hasła do Serwisu;
d. Klient we wskazanym polu w Serwisie, zobowiązany jest podać nowe, indywidualne hasło do Konta Klienta, a następnie kliknąć w przycisk „USTAW NOWE HASŁO”;
e. następnie na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej, wysyłana jest wiadomość automatyczna z informacją o zakończeniu procesu Rejestracji Konta Klienta wraz z prośbą o zweryfikowanie wprowadzonych do Serwisu danych; z tą chwilą następuje zakończenie procesu rejestracji Konta Klienta i dochodzi do zawarcia umowy prowadzenia Konta Klienta.
8. Zaniechanie kontynuowania przez Klienta procesu Rejestracji, polegające na:
a. niepodaniu adresu e-mail w celu ustanowienia hasła do Konta Klienta (pkt 7b) powyżej) lub
b. zaniechaniu ustanowienia hasła do Konta Klienta (pkt 7d) powyżej), w terminie 7 dni od otrzymania wiadomości mailowej, o której mowa odpowiednio w pkt. 4.5. i pkt. 4.7c) Regulaminu, powoduje, iż proces Rejestracji nie zostaje zakończony i nie dochodzi do zawarcia umowy prowadzenia Konta Klienta. W takiej sytuacji, po upływie terminu, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, Sprzedający zobowiązuje się niezwłocznie usunąć dane Klienta z Serwisu.
9. Zmiany danych Klienta w Systemie, o których mowa w pkt 4.3. Regulaminu, może dokonać wyłącznie Sprzedający. W tym celu Klient powinien, za pośrednictwem poczty elektronicznej b2b@sat.poznan.pl, skontaktować się ze Sprzedającym.
10. Klient może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy.
11. Klient rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Sprzedającego, drogą elektroniczną na adres b2b@sat.poznan.pl, stosownego oświadczenia woli, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedającego z oświadczeniem woli Klienta.

5. ZAMÓWIENIE

1. Klient może złożyć Zamówienie, po zalogowaniu się do Konta Klienta, korzystając z formularza zamówienia znajdującego się w Serwisie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
2. Składając Zamówienia Klient jednocześnie wyraża zgodę na otrzymanie powiadomień związanych z realizacją Zamówienia na podany przez siebie adres e-mail.
3. Loginem Klienta w Serwisie jest adres e-mail.
4. Zamówienie Produktów zostanie zrealizowane, po wybraniu przez Klienta Produktów znajdujących się w aktualnej ofercie Sprzedającego, określenia ich ilości, wyboru formy płatności i sposobu Dostawy.
5. Na skutek złożenia przez Klienta Zamówienia (oferty kupna), system komputerowy Sprzedającego automatycznie generuje elektroniczne potwierdzenie złożenia Zamówienia, szczegółowo określające przedmiot Zamówienia Klienta, sposób dostawy i płatności wraz z linkiem odsyłającym do Regulaminu, które wysyłane jest na adres e-mail podany przez Klienta. Z chwilą otrzymania niniejszej wiadomości, dochodzi do zawarcia przez Klienta Umowy sprzedaży zamówionych Produktów ze Sprzedającym.
6. Złożenie oferty kupna przez Klienta, stanowi upoważnienie Sprzedającego do wystawienia faktury VAT bez konieczności uzyskania podpisu Klienta oraz przesłania, w tym udostępnienia faktur VAT w formie elektronicznej przez Sprzedającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 poz. 1528).
7. Sprzedający może w terminie 3 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży, odstąpić od umowy. W szczególności dotyczy to sytuacji niedostępności zamówionych Produktów przez Klienta.
8. W przypadku niedostępności części zamówionych Produktów przez Klienta, Klient zostanie poinformowany przez Sprzedającego o stanie Zamówienia i podejmie decyzję o sposobie jego realizacji – tj. realizacji częściowej Zamówienia (zmiana Zamówienia) lub anulowaniu całości Zamówienia. Brak potwierdzenia przez Klienta pisemnie lub mailowo, częściowej realizacji Zamówienia bądź brak anulowania Zamówienia w terminie 24 h od chwili otrzymania od Sprzedającego informacji o stanie Zamówienia, powoduje iż Sprzedający może odstąpić od Umowy sprzedaży w całości.
9. Informacja o dostępności Produktów jest każdorazowo podawana przy Produktach lub w trakcie kontaktu z Klientem, po uprzednim zapytaniu o dostępność Produktów.
10. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru Produktów przez Klienta, tj. gdy Klient nie odbierze Produktów od kuriera (co skutkowało będzie zwrotem Produktów do Sprzedającego), Sprzedający może wyznaczyć Klientowi dodatkowy termin do odbioru Produktów. W przypadku zaniechania odbioru Produktów przez Kupującego, w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Sprzedającego, Sprzedający może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży może zostać złożone przez Sprzedającego w terminie 90 dni, liczonych od dnia pierwotnie planowanej Dostawy Produktów.
11. Odstąpienie od Umowy sprzedaży, o którym mowa w pkt. 5.7, 5.8, 5.10 następuje przez złożenie we wskazanych terminach (pisemnie na adres: Grochowska 27, 60-277 Poznań lub mailowo na adres: b2b@sat.poznan.pl lub w przypadku odstąpienia przez SAT na adres mailowy podany przez Klienta oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku Umowa Sprzedaży uważana będzie za niezawartą. Strony obowiązane są niezwłocznie zwrócić sobie wszystko, co świadczyły na podstawie Umowy sprzedaży.

6. ANULOWANIE LUB ZMIANA ZAMÓWIENIA

1. Klient może anulować lub zmienić Zamówienie w ciągu 2 godzin od otrzymania wiadomości, o której mowa w pkt. 5.5. Regulaminu. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedającym – pisemnie na adres: Grochowska 27, 60-277 Poznań lub mailowo na adres: b2b@sat.poznan.pl.
2. Anulowanie Zamówienia przez Klienta jest jednoznaczne z odstąpieniem od Umowy sprzedaży.
3. Zmiana Zamówienia przez Klienta wymaga potwierdzenia Sprzedającego, które nastąpi poprzez przesłanie Klientowi informacji drogą elektroniczną, na podany podczas Rejestracji adres e-mail.

7. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

1. Na czas otrzymania przesyłki składa się czas realizacji Zamówienia oraz czas Dostawy, które różnią się w zależności od wyboru formy płatności, opcji Dostawy oraz miejsca Dostawy.
2. Czas realizacji Zamówienia to:
a. w przypadku przesyłki pobraniowej, czyli płatności przy odbiorze – zakupione Produkty zostaną wysłane po sprawdzeniu Zamówienia przez pracownika obsługi Sprzedającego (do 48 Godzin Roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia Zamówienia),
b. przesyłki płatnej przed wysłaniem, czyli w przypadku wyboru opcji płatności przelewem – zakupione Produkty zostaną wysłane w terminie do 48 Godzin Roboczych od momentu zaksięgowania na koncie Sprzedającego wpłaty we właściwej wysokości, z zastrzeżeniem pkt.5.7. i 5.8. Regulaminu. Do ww. terminów realizacji Zamówienia nie wlicza się dnia, w którym Sprzedający potwierdził przyjęcie Zamówienia.
3. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczana jest ograniczona liczba Produktów i realizacja Zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych Zamówień, aż do wyczerpania Produktów przeznaczonych do tego typu sprzedaży.

8. CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI

1. Ceny Produktów widoczne w Serwisie podawane są w złotych polskich. Cena nie obejmuje podatku VAT oraz zryczałtowanej opłaty tytułem Dostawy.
2. Sprzedający, najpóźniej bezpośrednio przed złożeniem Zamówienia (oferty kupna), informuje Klienta o łącznej cenie Produktów, możliwych opcjach Dostawy oraz wszelkich dodatkowych opłatach, w tym o kosztach Dostawy.
3. Termin płatności tytułem zawartej Umowy sprzedaży, wynosi co do zasady 14 dni liczonych od dnia wysyłki Produktów, chyba że Strony postanowią inaczej. O terminie płatności, Sprzedający informuje Klienta w wiadomości mailowej potwierdzającej przyjęcie Zamówienia, o której mowa w pkt. 5.5 Regulaminu.
4. Podczas składania Zamówienia Sprzedający informuje Klienta o dostępnych sposobach płatności:
a. za pobraniem (zapłata do rąk kuriera będącego przedstawicielem Przewoźnika przy odbiorze przesyłki),
b. przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego.
5. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w ustalonym z Klientem terminie, Sprzedający na podstawie ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz.U. z 2016 r., poz. 684) ma prawo do dochodzenia od Klienta:
a. odsetek ustawowych za opóźnienie w transakcjach handlowych od dnia pozostawania przez Klienta w opóźnieniu w zapłacie do dnia zapłaty oraz
b. równowartości kwoty odpowiednio:
* 40 euro gdy wartość świadczenia pieniężnego z Umowy sprzedaży nie przekracza 5000 złotych;
* 70 euro – gdy wartość świadczenia pieniężnego z Umowy sprzedaży jest wyższa niż 5000 złotych, ale niższa niż 50 000 złotych;
* 100 euro – gdy wartość świadczenia pieniężnego z Umowy sprzedaży jest równa lub wyższa od 50 000 złotych,
przeliczonej na złote według średniego kursu euro ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym świadczenie pieniężne stało się wymagalne, stanowiącej rekompensatę za koszty odzyskiwania należności.
6. Do każdego Zamówienia wystawiany zostaje stosowny dokument sprzedaży (faktura VAT) wysyłany do Klienta wraz z zamówionymi Produktami.

9. DOSTAWA

1. Zamówione Produkty zostaną dostarczone przez Sprzedającego na wskazany przez Klienta adres.
2. O wysłaniu zamówionych Produktów Sprzedający informuje Klienta w wiadomości mailowej, zawierającej informacje o: adresie dostawy, danych Przewoźnika, numerze przesyłki.
3. Dostawa Produktów następuje za pośrednictwem Przewoźnika:
a. General Logistics Systems Poland sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowie (GLS),
b. FedEx Express Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
4. Szczegółowe warunki Dostawy Produktów przez Przewoźnika regulują właściwe regulacje umowne obowiązujące u Przewoźnika.

10. KOSZTY DOSTAWY

1. Klient zobowiązany jest do poniesienia kosztów Dostawy.
2. Informacja o kosztach Dostawy umieszczona jest na stronie głównej Produktów lub w zakładce Dostawa oraz dodatkowo widoczna jest podczas składania Zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia znajdującego się w Serwisie.
3. Opłata za Dostawę Produktów jest zróżnicowana, zaś jej wysokość uzależniona od ilości, wagi i rozmiarów zamawianych Produktów. O wysokości zryczałtowanej opłaty tytułem Dostawy Klient jest informowany przy składaniu oferty kupna Produktów przed zawarciem Umowy sprzedaży. Jej uiszczenie następuje łącznie z ceną zakupu Produktów.

11. ODBIÓR PRZESYŁKI PRZEZ KLIENTA

1. W momencie odbioru Produktów wysłanego pod wskazany przez Klienta adres, zaleca się w pierwszej kolejności zwrócić uwagę na stan zewnętrzny doręczonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia widocznych uszkodzeń mechanicznych lub innych niepokojących zastrzeżeń co do stanu opakowania, w tym zabezpieczeń logistycznych (np. opakowanie Produktów jest uszkodzone, widoczne ślady otwierania, naruszono taśmę) Klient zobowiązany jest odmówić jej przyjęcia i niezwłocznie zawiadomić o powyższym Sprzedającego.
2. Jeżeli stan zewnętrzny przesyłki nie budzi jakichkolwiek zastrzeżeń, jeszcze w obecności Przewoźnika Klient zobowiązuje się sprawdzić jej zawartość. W sytuacji jakichkolwiek uwag co do stanu technicznego i wizualnego oraz kompletności odbieranych Produktów Klient, pod rygorem utraty roszczeń z tego tytułu w stosunku do Sprzedającego, zobowiązany jest sporządzić protokołu szkody z przedstawicielem Przewoźnika. Niezbędnymi drukami dysponuje Przewoźnik, który ma jednocześnie obowiązek poświadczyć stwierdzone nieprawidłowości.
3. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki podczas Dostawy lub zastrzeżeń co do ilości dostarczonych Produktów, Klient, pod rygorem utraty roszczeń z tego tytułu w stosunku do Sprzedającego zobowiązany jest w obecności Przewoźnika, spisać protokół szkody (w przypadku gdy Przewoźnik nie ma przy sobie takiego protokołu należy umówić się na spisanie go w innym terminie), a w nim podać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków Produktów i opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać w terminie 7 dni liczonych od dnia Dostawy, do Sprzedającego na adres do korespondencji: Grochowska 27, 60-277 Poznań lub zeskanować i przesłać na adres e-mail: b2b@sat.poznan.pl.
4. Po upływie terminu do wysłania Sprzedającemu sporządzonego protokołu szkody, o którym mowa powyżej, uznaje się, iż Klient przyjmuje przesyłkę bez zastrzeżeń (jakościowych, ilościowych) a jego roszczenia z tytułu nienależytego wykonania bądź niewykonania umowy w tym zakresie, wygasają.

12. RĘKOJMIA I GWARANCJA; POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Sprzedający jest zobowiązany dostarczyć Klientowi Produkty bez wad.
2. Wszystkie Produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe.
3. Sprzedający nie jest gwarantem Produktów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej Produkty, jej warunki są udostępniane przy Produkcie. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktów. Reklamacje z tytułu gwarancji należy przesyłać bezpośrednio na adres producenta wskazany w dokumencie gwarancyjnym Produktów.
4. Reklamacje z tytułu rękojmi należy przesyłać na adres:
Panattoni Park VIII – Magazyn SAT ul. Diamentowa 1, 62-052 Komorniki, Brama 66
Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonywać na formularzu reklamacyjnym dostępnym na stronie www.b2b.sat.poznan.pl
5. Kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłanie przed jego upływem zawiadomienia o wadzie.
6. Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu produktu wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument do przesłanej reklamacji. Nieprzedstawienie dokumentu zakupu uważane będzie za niezłożenie reklamacji – zgłoszenie nie będzie wywoływać żadnych skutków prawnych.
7. W przypadku niedostarczenia niezbędnych danych do rozpatrzenia reklamacji (np. niepoprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego, brak dowodu zakupu produktów), Sprzedający zastrzega sobie prawo do odesłania towaru na koszt Klienta.
8.W wyjątkowych przypadkach Sprzedający może zażądać od Klienta przestawienia dokumentu sprzedaży pomiędzy Klientem a Klientem ostatecznym.
9. Towar reklamowany powinien być czysty i odpowiadać warunkom higienicznym. W przeciwnym wypadku Sprzedający zastrzega sobie prawo do odesłania reklamowanego towaru na adres zamieszczony w formularzu reklamacyjnym przez klienta.
10. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sprzedającego formularza reklamacyjnego wraz z wadliwym towarem i dowodem zakupu. Sprzedający rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania towaru lub jego części do specjalistycznych podmiotów okres rozpatrywania zgłoszenia może zostać wydłużony. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o fakcie przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji.
11. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za przekazanie decyzji o ewentualnym odrzuceniu reklamacji podmiotowi, któremu zbył towar w takim czasie, aby nie rodziło to ujemnych skutków dla Klienta.
12. Na zasadzie wynikającej z art. 353(1) k.c., z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, roszczenia Klienta z tytułu odpowiedzialności odszkodowawczej za wady zostają wyłączone, w maksymalnym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
13.7. Klient może zgłosić Sprzedającemu reklamacje w związku z korzystaniem z usługi prowadzenia Konta Klienta drogą elektroniczną przez Sprzedającego. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedającego: b2b@sat.poznan.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien zawrzeć swój login oraz opis zaistniałego problemu na formularzu reklamacyjnym dostępnym na stronie https://b2b.sat.poznan.pl/b2b/. Sprzedający, w miarę możliwości niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni rozpatruje reklamację i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

13. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Klientów oraz przedstawicieli Klientów jest SAT sp. z o.o. (dalej w dokumencie jako administrator lub SAT) z siedzibą w Poznaniu ul. Grochowska 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000633957, kapitał zakładowy: 100 000,00 zł, NIP: 7792446406, REGON: 365284658.
Kontakt z Inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem iod@sat.poznan.pl
2. W Serwisie przetwarzane są następujące rodzaje danych osobowych Klientów i przedstawicieli Klientów: imię, nazwisko, adres dostawy, e-mail, numer telefonu, firma, adres siedziby, NIP, numer rachunku bankowego, adres IP komputera, informacje zawarte w plikach cookie.
3. Dane Klientów i dane osobowe przedstawicieli Klientów będą przetwarzane przez SAT:
a. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, gdzie przetwarzania odbywa się na podstawie wyrażonej zgody podczas akceptacji konfiguracji plików cookie zwykle podczas pierwszej wizyty w Serwisie, zgoda taka jest dobrowolna i można ją wycofać w dowolnym momencie, a jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem, w celu dostosowania wyświetlanej treści do preferencji i ulepszenia jakości zakupów online,
b. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w oparciu o zaakceptowany Regulamin Serwisu B2B SAT, gdzie przetwarzanie jest niezbędne do rejestracji Pani/Pana w Serwisie,
c. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, gdzie przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, w celu obsługi zawartych umów sprzedaży, operacyjnej realizacji zamówień, wysyłki lub dostarczenia zamówionych towarów, obsługi zwrotów i reklamacji oraz realizacji obowiązków wynikających z udzielonych gwarancji,
d. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie przetwarzanie jest niezbędne do celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, polegającego na ochronie praw SAT, a także w celu rozwoju i optymalizacji obsługi, w tym rozwiązywania problemów technicznych i udostępniania odpowiednich funkcji,
e. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, gdzie przetwarzanie jest niezbędne do celu wynikającego z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, polegającego na ochronie praw SAT sp. z o.o. w celu zarządzania należnościami oraz polegającego na przeprowadzaniu badań i analiz w celu poprawy działania dostępnych usług.
4. Dane osobowe Klientów oraz przedstawicieli Klientów będą przetwarzane przez Serwis przez okres niezbędny do realizacji umowy świadczenia usług Serwisu lub umowy sprzedaży, powiększony o okres przedawnienia ewentualnych roszczeń lub jeżeli to wynika z przepisów prawa, przez okres przewidziany obowiązującymi przepisami prawa. Ustalając okres przetwarzania danych należy wziąć pod uwagę przepisy zawarte w m.in. w Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
5. Dane Osobowe Klientów oraz przedstawicieli Klientów mogą być przekazane przez Serwis podmiotom trzecim uczestniczącym w procesie realizacji umowy świadczenia usług, w tym realizacji usług Serwisu lub uczestniczącym w procesie realizacji umowy sprzedaży, w celu prawidłowego ich wykonania, np. Poczcie Polskiej, przewoźnikom, firmom logistycznym, firmom obsługującym transakcje płatnicze, podmiotom świadczącym usługi marketingowe, świadczącym usługi kolokacji serwerów, organom publicznym, o ile jest to regulowane przepisami prawa.
Dane osobowe przetwarzane w Serwisie nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy przez Administratora oraz na ich podstawie nie będzie dochodziło do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
Jednakże w celu skutecznej obsługi Serwisu oraz analizy przetwarzanych tam Danych Osobowych, Dane Osobowe Klienta i Przedstawiciela Klienta oraz osób kontaktujących się z Administratorem zawarte w plikach cookie mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy, m.in. do Google LLCna podstawie art. 46 RODO.
Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Google dostępne są na stronie https://safety.google/privacy/privacy-controls/.
6. W zakresie wynikającym z RODO i z ograniczeniami w nim wskazanymi podmiotowi danych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Ponadto przysługuje również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (www.uodo.gov.pl).
7. Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych Danych Osobowych, w szczególności zabezpiecza dane przed przypadkowym lub niezgodnym z prawem zniszczeniem, utraceniem, zmodyfikowaniem, nieuprawnionym ujawnieniem lub nieuprawnionym dostępem do danych osobowych przesyłanych, przechowywanych lub w inny sposób przetwarzanych, m.in.:
a. stosuje wewnętrzną dokumentację dotyczącą ochrony danych osobowych;
b. realizuje szkolenia pracowników z zakresu ochrony danych osobowych;
c. stosuje pisemne umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z podmiotami zewnętrznymi przetwarzającymi Dane Osobowe;
d. dokonuje regularnych audytów i testów skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych.
Ponadto Dane Osobowe są przekazywane w bezpieczny sposób przy użyciu szyfrowania. Dotyczy to procesu składania zamówienia oraz logowania klienta. Stosujemy system kodowania SSL (SecureSocketLayer).
8. Podanie danych osobowych w ramach zrealizowania celów opisanych powyżej jest obligatoryjne. Wynika z przepisów prawa, zawieranej umowy lub wynika z prawnie uzasadnionego interesu; ich podanie jest niezbędne by zarejestrować się w Serwisie oraz w sposób prawidłowy i zgodny z prawem korzystać z jego funkcjonalności i usług.
Podanie danych w ramach wykorzystywanych plików cookies jest dobrowolne.

14. POLITYKA PRYWATNOŚCI

1. Niniejsza polityka prywatności (dalej jako „Polityka Prywatności”) określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na Urządzeniach Klienta za pomocą plików cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedającego.
2. Dane osobowe Klientów i przestawicieli Klientów przekazane w procesie Rejestracji Konta Klienta lub zgromadzone automatycznie, są przetwarzane z zachowaniem wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3. Sprzedający zbiera w sposób automatyczny informacje zawarte m.in. w plikach cookies.
4. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika i przeznaczone są do korzystania ze strony
internetowej Serwisu. Pliki cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
5. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym użytkownika pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest Administrator Serwisu, tj. SAT sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Grochowska 27, 60-277 Poznań.
6. W Serwisie stosowane są jedynie niezbędne pliki cookies. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania platformy oraz jej podstawowych funkcji.
7. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
a. sesyjne – (session cookies) – są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej)
b. stałe – (persistent cookies) – to pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia

Szczegółowa lista plików cookies wykorzystywanych przez Serwis i udzielonych przez Klienta zgód na ich wykorzystanie zawarta jest tutaj

Nazwa pliku cookieDostawca pliku cookieOpis pliku cookieCzas życia pliku cookieTyp pliku cookie
PHPSESSIDMagentoZachowuje stan sesji użytkownika między żądaniami stron, aby umożliwić użytkownikowi pozostanie zalogowanym na stronie internetowej bez konieczności podawania nazwy użytkownika i hasła na każdej odwiedzanej stronie.1 dzień1st Party
private_content_versionMagentoPlik cookie niezbędny dla funkcji pamięci podręcznej. Pamięć podręczna jest wykorzystywana przez witrynę do optymalizacji czasu reakcji między odwiedzającym a witryną. Pamięć podręczna jest zwykle przechowywana w przeglądarce użytkownika.400 dni1st Party
form_keyMagentoZapewnia odwiedzającym bezpieczeństwo przeglądania, zapobiegając fałszowaniu żądań między witrynami. Ten plik cookie jest niezbędny dla bezpieczeństwa witryny i użytkownika.1 dzień1st Party
mage-messagesMagentoŚledzi komunikaty o błędach i inne powiadomienia wyświetlane użytkownikowi, takie jak komunikat zgody na pliki cookie i różne komunikaty o błędach. Wiadomość jest usuwana z pliku cookie po wyświetleniu klientowi.1 dzień1st Party
mage-cache-storageMagentoPlik cookie używany w kontekście równoważenia obciążenia – optymalizuje szybkość reakcji między odwiedzającym a witryną, rozkładając obciążenie ruchem na wiele łączy sieciowych lub serwerów.1 dzień1st Party
mage-cache-storage-section-invalidationMagentoPlik cookie używany w kontekście równoważenia obciążenia – optymalizuje szybkość reakcji między odwiedzającym a witryną, rozkładając obciążenie ruchem na wiele łączy sieciowych lub serwerów.1 dzień1st Party
mage-cache-sessidMagentoPlik cookie używany w kontekście równoważenia obciążenia – optymalizuje szybkość reakcji między odwiedzającym a witryną, rozkładając obciążenie ruchem na wiele łączy sieciowych lub serwerów.1 dzień1st Party
product_data_storageMagentoOkreśla, które produkty przeglądał użytkownik, umożliwiając witrynie promowanie powiązanych produktów.1 dzień1st Party
section_data_idsMagentoUżywany w kontekście funkcji koszyka zakupowego. Zapamiętuje wszelkie produkty z listy życzeń i dane uwierzytelniające odwiedzającego podczas dokonywania płatności.1 dzień1st Party
recently_viewed_productMagentoOkreśla, które produkty przeglądał użytkownik, umożliwiając witrynie promowanie powiązanych produktów.1 dzień1st Party
recently_viewed_product_previousMagentoGromadzi informacje o tym, które produkty były przeglądane przez odwiedzającego – jest to wykorzystywane do optymalizacji nawigacji konkretnego odwiedzającego na stronie internetowej.1 dzień1st Party
recently_compared_productMagentoNiezbędne dla funkcji porównywania produktów na stronie internetowej.1 dzień1st Party
recently_compared_product_previousMagentoNiezbędne dla funkcji porównywania produktów na stronie internetowej.1 dzień1st Party
browserupdateorgMagentoSłuży do powiadamiania użytkownika o tym, że powinien zaktualizować swoją przeglądarkę, aby dalej w pełni korzystać z serwisu.1 tydzień1st Party
X-Magento-VaryMagentoUłatwia buforowanie treści na serwerze, aby strony ładowały się szybciej.1 dzień1st Party
snow_filter_by_stockMagentoPlik pozwalający na filtrowanie w oparciu o stocki magazynowe.1 dzień1st Party
snow_filter_category_idMagentoPlik pozwalający na filtrowanie po wybranej kategorii.1 dzień1st Party


9. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Klienta. Klient może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Klienta. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
10. Administrator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.
11. Administrator Serwisu dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć dane Klientów i przedstawicieli Klientów i ochronić je przed działaniami osób trzecich poprzez stosowanie wszelkich niezbędnych zabezpieczeń serwerów, połączeń i Serwisu w celu ochrony danych. Dodatkowo bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich. Wszystkie połączenia związane z wykonywaniem przez Klientów płatności elektronicznych, w przypadku wyboru takiej opcji, będą następować za pośrednictwem bezpiecznego szyfrowanego połączenia. Działania podjęte przez Administratora Serwisu mogą okazać się jednak niewystarczające w przypadku, jeżeli Użytkownik sam nie zachowa zasad bezpieczeństwa. Rekomenduje się zatem bezwzględnie zachowanie w poufności loginu i hasła do Serwisu oraz zabezpieczenie ich również we własnym zakresie przed dostępem osób trzecich.
12. Administrator Serwisu zastrzega, że nie będzie zwracał się do Klientów o podanie loginu i hasła, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania w Serwisie. W celu uniemożliwienia korzystania z Serwisu osobom nieuprawnionym należy wylogować się każdorazowo po zakończeniu sesji logowania, jeżeli takowe nastąpiło.
13. Administrator Serwisu będzie uprawniony, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów lub osób, do usuwania z Serwisu wszelkich treści, które zostaną w nim umieszczone lub za jego pośrednictwem udostępnione w sposób sprzeczny z prawem i/lub Polityką Prywatności, a także treści naruszających interesy Administratora Serwisu oraz innych podmiotów lub osób.

15. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 6.10.2017 r. i obowiązuje przez czas nieokreślony.
2. Wszystkie wymienione Produkty oraz nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich podmiotów.
3. We wszelkich sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu
cywilnego oraz innych ustaw.
4. Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta.
5. W przypadku konieczności zmiany Regulaminu wynikających ze zmiany formy płatności, sposobów i zasad Dostawy, warunków zawierania umów, trybu postępowania reklamacyjnego, konieczności wprowadzenia zmian doprecyzowujących postanowienia Regulaminu, zmian w zakresie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz innych postanowień, których zmiany wpływają na realizację zawartych umów, Sprzedający zobowiązuje się do poinformowania Klienta o tym fakcie co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem obowiązywania zmian.
6. W przypadku, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedającego w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji nowej treści Regulaminu, skutkuje rozwiązaniem umowy prowadzenia Konta Klienta.
7. Wszystkie Zamówienia przyjęte przez Sprzedającego do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania Zamówienia przez Klienta.
8. W przypadku gdyby którekolwiek z postanowień Regulaminu okazało się nieważne lub nieskuteczne nie wpływa to na ważność zawartej Umowy sprzedaży lub umowy prowadzenia Konta Klienta. Strony zobowiązane są zastąpić nieważne postanowienia ważnym i wykonalnym postanowieniem, które w jak największym stopniu będzie odzwierciedlało intencje Stron.
9. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży lub Umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, Strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
10. Spory wynikające z Umowy sprzedaży i umowy prowadzenia Konta Klienta będzie rozstrzygał sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.